مراکز خرید دبی

تور کوش آداسی
تور کوش آداسی
مراکز خرید دبی
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 16:48 | +

مرکز خرید الغزل دبی

مرکز خرید الغزل دبی در گوشه خیابان الوصل دیافا در نزدیکی جمیرا روتانا واقع شده است. تور دبی خرداد 95این مرکز خرید در برجی اداری، مسکونی قرار دارد که به نام مجتمع و مرکز خرید الغزل شناخته می شود. این مرکز در سال 2005 گشایش یافت و دارای 74 مغازه و پارکینگی با ظرفیت 300 خودرو است. این مرکز خرید نسبتا کوچک است ولی مسافران تور لحظه آخری دبی می توانند انواع اجناس مختلف را در آن پیدا کنند. 

بازار کرامه دبی 

این مجموعه به دلیل داشتن چندین مرکز خرید و دارا بودن قیمت های مناسب ایرانیان زیادی را برای سوغات جذب خود می کند . این بازار که یکی از بازارهای کرامه دبی است در کنار هم قرار گرفته اند . این بازار در منطقه کرامه دبی واقع گردیده است .

مرکز خرید ال بوستان دبی

مرکز خرید ال بوستان دبی یک انتخاب عالی برای گشت و گذار و خرید است مخصوصاً اگر بچه ها را همراه خود آورده باشید.تور دبی خرداد 95 بزرگترین سالن های تفریحی سربسته و داخل ساختمانی امارات متحده عربی را در این مرکز میتوان یافت.این مرکز خودش یک مجموعه ی عظیم مسکونی هم هست که دارای بیش از ۴۶۰ آپارتمان می باشد. در قلب محدوده تجاری شلوغ شهر دبی بیش از ۳۰٫۰۰۰ نفر روزانه از طریق درهای این مرکز رفت و آمد می کنند. یک سالن ورزشی بزرگ با امکانات جداگانه برای مردان و زنان و سوئیت هایی اجاره ای کوتاه مدت از دیگر تسهیلات این مرکز می باشند که مسافران تور دبی میتوانند از این مرکز زیبا استفاده نمایند.تور لحظه آخری دبی

مرکز خرید ال بوستان

مرکز خرید ال بوستان

مرکز خرید ال بوستان

مرکز خرید مارینا دبی

یکی از شهر هایی که بسیاری از فروشندگان و مسافران تور دبی خرداد 95 و یا توریست ها از آن ها خرید می کنند جایی نیست جز، فروشگاه مارینای دبی، این فروشگاه چند منظوره که در ابوظبی قرار دارد محل پر رونقی است که بسیاری از تجار ایرانی و عرب در اینجا پاتوق دارند.

می توان گفت مارینا با فواره هایی که دارد یکی از جاذبه های گردشگری هم محسوب شود و شب های رنگارنگ خوبی با این فواره های زیبا و موزیکال برای شما رقم بزند.مسافران تور لحظه آخری دبی میتوانند هر نوع جنسی را که بخواهید از این مرکز خرید تهیه کنید. چه لباس، چه پوشیدنی هایی نظیر ساعت و کیف و کفش و حتی لوازم زینتی و برقی و طلا و جواهرات و … همه و همه در این مرکز بزرگ برای شما وجود دارد.

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

 

 مرکز خرید اربیان دبی

این مرکز خرید یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید دبی است و از امکانات تفریحی خوبی برای مسافران قیمت تور دبی برخوردار است.این مرکزخرید دارای 200 فروشگاه است که گردشگران تور لحظه آخری دبی میتوانند از اجناس با کیفیت آنها خرید نمایند.رستوران های این مرکز خرید از انواع غذا ها به مشتریانقیمت تور دبیسرو میکند این مرکز خرید سینما نیز دارد که کلی فیلم به اجرا میگذارد.حتی مسافران تور دبی خرداد 95 میتوانند کارهای بانکی خود را در این فروشگاه انجام دهند و لحظات خوبی را در این مکان داشته باشند.

مرکز خرید وافی سیتی دبی

vafi city

مرکز خرید وافی سیتی دبی از مجلل ترین  مرکزهای خرید در دبی است. به همین دلیل قیمت اجناس هم به نسبت دیگر مراکز خرید متفاوت و بیشتر می باشد. مرکز خرید وافی سیتی دبی حدود سیصد فروشگاه و با وسعتی تقریبا 520 هزار متر مربع از جمله مراکز خرید لوکس و زیبای دبی است که دارای چهار طبقه است و معماری و طراحی این مرکز از معماری آثار قدیمی و باستانی مصر الهام گرفته است. هرمهای شيشه ای دیدنی در قسمت سقف مرکز خرید که به نحو خیلی زيبا رنگ آميزی و طراحی شده است و مجسمه ای از فراعنه مصر در قسمت بيرونی مرکز خرید بر  شکوه و زيبايی مرکز خرید افزوده شده است.قیمت تور دبی در نزدیکی بوتيک ها و فروشگاه های مجلل مرکز خرید ، کافی شاپ و  رستوران و و يک مرکز تفريحی هم ایجاد شده است. مرکز سرگرمی و تفريحی مرکز خرید در طبقه 3  قرار گرفته است که از مکانهای جالب و جذاب برای کودکان است.تور لحظه آخری دبی

آدرس مرکز خرید وافی سیتی دبی: خیابان القطاعیات   

زمان کار مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب و روزهای جمعه از 4/30 عصر تا ساعت 10 شب

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: تور دبی، ،
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی, بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی , بازارهای دبی,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by kushadasinet
This Template By Theme-Designer.Com